Tuesday 17 October 2017

Forex Trader Bloggere


Fanatisk analyse, Tangible Results. Just en rask oppdatering for å la alle vite at navnet NBT, vil offisielt være en ting fra fortiden som starter i dag, 15. mars, den 18. mars er den siste forventede dagen for endringen. oppdatere alle sosiale medier profiler og sluttføre oppsettet av massevis av omdirigering lenker til. Dette er år 8 av deg virkelig opprettholde en blogg Og det er alt jeg har gjort, ganske ærlig Vedlikehold Jeg var ikke sikker på hvordan du begynner å skrive dette post i dag fordi jeg skjønner at publikum som faktisk leser dette er så stort, spørsmålet om hvordan du leder dette, blir bare forvirret i et hav. De fleste mennesker ser ut til å ha blitt selvtilfreds og aksepterer FX-markedets natur de siste par tiårene Dens allerede enorme størrelse i form av omsetning, av åpenbare grunner, og fullstendig latterlig vekst har ikke gjort noe annet enn å akselerere ved varphastighet i løpet av denne tiden. Så naturlig kom det som et sjokk når Banken for internasjonale oppgjør frigjør d. Busy er et overanvendt ord for gjennomsnittlig levetid i 2016, og som jeg også er opptatt, kan jeg finne en lettlengende liste over råd terapeutisk til tider. Det er klichéer, og det finnes ideer som gir noen virkelig fantastiske ting. få oss inspirert og opp og flytte i ca 5 minutter til våre telefoner informerer. Det virker vanskelig å forstå den sanne betydningen av kaninhull til du går inn i en aktivitet som handel. Selv om det er sant at vi har nær 100.000.000 artikler som flyter på internett forklarer de viktigste forskjellene, eller bare fordeler, av ett marked, strategi eller instrument i forhold til det andre, er det store flertallet i hovedsak bullet-punktkombinasjoner av Wikipedia. Disse dagene har crickets vært chirping på NBT-siden av gjerdet, og jeg er uten tvil kommer til å ende opp med å sjekke ut i år i mitt liv som en tung merket med ordet opptatt nytt hjem, mye konstruksjon, en annen liten på vei og en annen håndoperasjon bare. finne noen form for ledende indikatorer Ator for omtrent hvilket som helst marked er kanskje et av de bedre verktøyene du har til rådighet, ettersom forventning og bekreftelse av et stort skifte allerede er tilstede andre steder Korrelasjonsanalyse er en av de mest konstante metodene som brukes av makrohandlere for å vurdere fremtidige muligheter for Denne grunnen, som. For de av dere som er relativt nye i verden av intermarkedsanalyse, eller bare å lete etter en børste, få mer informasjon om dagens markeder, har Blackrock en veldig mye 101-serien dedikert til å gjøre akkurat dette jeg snublet over denne bloggen, og webseries i går kveld på utkikk etter noe annet Husk at Blackrock tar. For de fleste detaljhandelen Forex-forhandlere, er kvalitetsprogramvarealternativer knappe. I det minste på detaljhandel siden har det vært et stort gap som ikke har vist seg å lukke seg selv siden FX-bommen handel tilbake i begynnelsen av 2000 s I en verden hvor teknologien er så frodig i omtrent alt som vi gjør, er det ikke om. Den nåværende listen er Tekniske grunnleggende nyheter om curr encies Jeg vil råde nyere handelsmenn til ikke å handle utelukkende på eksterne meninger fordi det vant t sementer din egen metodikk eller grunner for handel Utmerket nettsted for hvis du vil ha en oversikt over markedene og daglige rapporter Inkluderer også et handelsregister og mye medieoppmerksomhet . En god blogg for nye investorer Mange av topp 10 lister å bla gjennom. Dette er helt fantastisk, jeg kan ikke sette pris på dette. Det er en av de beste edelstenene på internett Podcasts som intervjuer vellykkede handelsfolk, noen er bemerkelsesverdige som50pips, Walter Peters Chris Kapre. Funnet dette når du gjør podcastlinken under, er det faktisk veldig bra høy kvalitet ting Blog basert med masse pedagogisk materiale. En ukentlig podcast som intervjuer vellykkede handelsfolk, takk for dette. Ikke hatt mye sjanse til å sjekke dette ut, men førsteinntrykket er fint. Sterkt orientert mot grunnleggende God nyhetsportal levert av dine WinterTires takk. Sterkt visuelt orientert perfekt for nybegynnere Mange infographics og info Skrevet av deg gumballfrank. En blogg som fokuserer på personlig utvikling som en handelsmann Helt viktig Det vil bidra til å fokusere deg på reisen din til trading omnipotence.2 7k Vis View Upvotes Ikke for Reproduction. Top 10 Forex Blogs. Here sa liste over mine topp 10 forex blogger jeg følger disse bloggene via min RSS-leser med jevne mellomrom, og jeg finner dem interessante og veldig informative. Jeg tror de burde være på hver Forex Trader s feed. So, her er mine topp 10 Forex blogs. Kathy Lien Leder av valutaforskning på Global Forex Trading GFT Hun gir interessant teknisk og grunnleggende analyse, forex signaler og strategier. En betydelig del av innleggene er av hennes interessante TV-intervjuer. Valuta Tanker Larry Greenberg, en veteran valutaøkonom bringer forex nyheter fra mange steder over hele verden, og i dybden Analyse av aktuelle hendelser. Forex Blog Denne forex bloggen er skrevet av Andrei Siden 2006 har Andreis gode blogger forex-nyheter, oppdateringer på forex-programvare, inkludert kode, tekniske linjer og mye mer. Trading NRG L Ior Cohen gir en dybde daglig, ukentlig og månedlig analyse, prognoser, nyheter og mer om alt relatert til olje, gull, varer og mer. En nødvendighet for alle som driver disse finansielle instrumentene. Francesc Riverola, administrerende direktør i FXStreet, gir forexindustrien nyheter, detaljert statistikk av hans store forex portal og krydder opp sin blogg med andre ting også. Forex Artikler James Wooley snakker hans tanker om forex strategier, Forex trading ideer og more. Trading U Chicago Blog Jay Norris skriver om psykologiske effekter av Forex trading, trading mønstre, teknisk analyse og mye mer. Vinnere Edge Trading Sist men ikke minst, Casey Stubbs på Winners Edge Trading, med et spesielt fokus på en av de mest populære valutaparene. EUR USD Hans store innlegg om handelspsykologi har også stor andel i hans content. Only blogger er i denne listen Mens det er mange definisjoner for blogger, og det er en fin linje mellom en blogg eller et nettsted, holder jeg meg med to definisjoner chronologica lly bestilt i omvendt siste innlegg først og muligheten til å kommentere Det er mange gode forex nettsteder der ute jeg oppførte her bare blogger. Jeg oppførte her bare blogger som er til min smak. Ingen betalte meg for dette inkludert han i denne listen . Ordren i listen representerer ikke en intern rangering. Oppdatert november 2016 Dette er en gammel liste og koblinger som ikke fungerer har blitt fjernet. Jeg har noen ganger disse bloggene på mine Forex Links for helgen innleggene Denne listen ble komponert etter Casey Stubbs laget en lignende liste, som jeg er beæret over å være en del av. Gjennom Casey s-listen, får jeg vite nye blogger. Nyt Er det noen annen forex-blogg som du anbefaler. Ta kontakt med meg. Jeg håper du liker bloggen min også gjerne velkommen til å abonnere via e-post eller via RSS. Om forfatter. John Elam grunnlegger, forfatter og redaktør, jeg har vært i forex trading i over 5 år, og jeg deler erfaringen som jeg har og kunnskapen jeg har akkumulert etter å ha tatt en kort kurs om forex Som mange forex handelsmenn, Jeg har tjent den betydelige delen av kunnskapen min på den harde måten Makroøkonomi, virkningen av nyheter på evigvarende valutamarkeder og handelspsykologi har alltid fascinert meg. Før jeg startet Forex Crunch, har jeg jobbet som programmerer i ulike høyteknologiske selskaper jeg ha en B Sc i datalogi fra Ben Gurion University Gitt denne bakgrunnen, har forex-programvare en relativt større andel i innleggene Yohay s Google Profile. Related Posts.

No comments:

Post a Comment